Kunde henvendelse
Helt gammeldages svarer vi telefonen, for at høre hvad vi kan
hjælpe med.
Skulle du vælge at sende en mail, følger vi også op på den.
Vi vil nok vælge at ringe til dig, da vi tror på at direkte dialog er bedst, hvis vi skal afdække virksomhedens ønsker.
Virksomhedsbesøg
For os er kunden i centrum.
Derfor er det også vigtigt at kende kundens virkelighed, også helt praktisk og i daglig drift og produktion.
Vi foretrækker at komme ud at se hvad vi kan vinge af som
i orden og hvad der skal gøres noget ved.
Sikkerhedsvurdering
Efter virksomheds besøg med on-site gennemgang og gennemgang af sikkerhedsrutiner og brandstrategi mm. skriver vi en rapport om hvad vi mener, er i orden og hvad der bør skrues på for at kommer i mål med jeres sikkerheds ambitioner.
Tilbud og etableringsplan
Vores produkter er af en kvalitet og konsistens, og de er med til at sikre virksomhedens etablering eller drift.
Derfor er det vigtigt vi rammer plet med hensyn til hvornår vores kunde vil forhøje sit sikkerheds niveau.
I vores tilbud sørger vi for at du ved hvornår vi kan starte projektet - og hvad det kommer til at koste for at komme i mål.
Montage og implementering
Vi monterer udstyret og sørger for at personalet får den nødvendige instruktion så udstyret bliver implementeret i jeres organisation.
Service og reperation
Vi beskæftiger os kun med udstyr vi kan servicere og reparere. Så kan vi betjene dig, med forebyggende service, og hvis der
skulle opstå et akut problem så klarer vi også det.
S&G Group - +45 24 82 31 44 - info@sggroup.dk - CVR: 43841459
Administration: Kystvejen 100, Bygn. C, 5330 Munkebo - Lager: Bøjdenvej 92A, 5800 Nyborg
Klik her for at komme til oplysninger om
Bank, handelsbetingelser, SWIFT/IBAN